Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Εσείς τι ζητάτε στο tango? (men talk)

Μια πολύ ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση απόψεων, απωθημένων και χιουμοριστικών τοποθετήσεων πάνω στα δύσκολα αλλά ελκυστικά τρίλεπτα αγκαλιάς. Αν θέλετε να υποβαλετε τις δικές σκέψεις, μπορείτε να το κάνετε είτε εδώ είτε στο fb, ακόμα και ανώνυμα στέλνοντας μας email.
  • Σας υπενθυμίζω ότι ο σκοπός αυτης της ιστορίας, δεν είναι να προκαλέσετε και να αγριέψετε τα πνεύματα αλλά το αντίθετο ακριβως. Θυμηθείτε ότι η συντριπτική πλειοψηφία κάνει αυτό που πιστεύει-ή την έχουν εκπαιδεύσει να πιστεύει- ως το καλύτερο ή το ορθότερο. Οπότε είναι μια συζήτηση αρχικά πάνω στο τι θεωρεί ο καθένας σωστό (ηθικά) και όχι πανω στο τι πράτει, μιας και το δευτερο είναι συνέπεια του πρώτου. Ειμαστε πεπεισμένοι ότι οι ντάμες και οι καβαλιέροι ξεμυτίζουν στις πίστες, χωρίς όμως να έχουν ουσιαστικά προετοιμαστεί για αυτή την αναμέτρηση θάρρους με τον παρτενέρ και κυρίως με τον εαυτό τους.
    Τεντώστε αυτιά λοιπόν και μάθετε ο ενας από τον άλλον.

    Tangueroι…ήρθε η στιγμή που περιμένατε…τι ακριβώς ζητάτε από τις ντάμες?
    Αυτή είναι η ευκαιρία σας..Βγάλτε το άχτι σας, τα εσώψυχά σας, όλα οσα συζητάτε –ή όχι- μεταξύ σας στις μιλόνγκας, περιμένοντας την στιγμή που θα αναλάβετε την τρυφερή ευθύνη της συνοδείας μιας ντάμας στην πιστα.
    Τι ακριβώς ζητάτε από μια ντάμα? (εντός πίστας) Τι σας ανεβάζει και τι σας ρίχνει στις συμπεριφορές των γυναικών? (εντός πίστας λέμεεεε).
    Ποια τα γνωρίσματα της τέλειας, της ιδανικής ντάμας ? Γράψτε ,και σκεφτείτε ότι οι ντάμες τα διαβάζουν αυτά..άρα είναι μια ευκαιρία να επηρεάσετε και να διαμορφώσετε συμπεριφορές. Μην ξεχνάτε ότι για τα κακώς κείμενα των καβαλιέρων φταίνε οι ντάμες (έμμεσα ή άμεσα) και vise versa, και γιαυτό τον λόγο το παρών κείμενο προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο και οδηγός. Γιατί άλλο να τα λέμε εμείς..άλλο να τα ακούν από εσάς.
    Για την διευκόλυνση και την τάξη των σκέψεων σας, ιδού οι ανωθεν ερωτήσεις υπο μορφήν ερωτηματολογίου. Μπορείτε φυσικά να προσθέτετε δικές σας.

    • Τι σας αρέσει σε μια ντάμα?
    • Τι σας χαλάει σε μια ντάμα?
    • Ποια γνωρίσματα θα διέθετε μια ιδανική, άψογη ντάμα?
    Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι. Αποφύγετε αν μπορείτε τετριμμένες ρήσεις με ακαθόριστο και πλατύ περιεχόμενο. Πχ «να έχει πάθος», ή «να με σέβεται». Προσπαθήστε να είστε πιο συγκεκριμένοι, απλοί και ουσιαστικοί.
    Tα κείμενα αυτά θα ανανεώνονται συνεχώς. Οσοι από εσας επιθυμούν ανωνυμία, μπορούν να τα χώσουν …εε συγνώμη..να στείλουν τις απαντήσεις εννοώ, με εσωτερικό μήνυμα εδώ, ή στο frinitango@gmail.com
    Να θυμάστε ότι σκοπός είναι να πλησιάσουμε ο ένας στον άλλον.
    Ακριβώς όπως στο tango
  • Μας αρεσει να ειναι σεμνες,ευγενικες,να μας αφηνουν τα ινα στο χορο,να καταλαβενουν οτι τις χορεουμε μονο.
    Δεν μας αρεσεουν τα ΨΩΝΙΑ,οι νταμες που περνουν προωτοβουλιες γιατι η καλυτερη νταμα στο κοσμο κανει αυτα που θα τις δωσει ο αρχαριος.ερχονται και λενε ειμαι κουρασμενη η ασε λιγο να ζεσταθω.....και αλλες αρλουμπες!!
    παιδια εκανα την αρχη δωστε!!

  • ΠΕ-ΡΙ-ΜΕ-ΝΕ-ΤΕ. Καλή ντάμα δεν είναι αυτή που καταλαβαίνει τι κίνηση θέλει να δώσει ο καβαλιέρος και την κάνει. Καλή ντάμα είναι αυτή που σε οποιοδήποτε σημείο κατά την διάρκεια της κίνησης είναι έτοιμη να την αλλάξει αν ο καβαλιέρος το επιλέξει. Ο καβαλιέρος δεν «δίνει μπροστά ότσος», δίνει «πίβοτ,ίσως μικρό χαμήλωμα για προβολή, μεταφορά βάρους από τα πόδια προς το κεφάλι, κλείσιμο των ποδιών στην θέση μηδέν, δεύτερο πίβοτ και φτου κ απ’την αρχή». Σε κάθε σημείο μπορεί να αλλάξει η κίνηση, μετά το πίβοτ μπορεί να έρθει δεύτερο πίβοτ, μετά το χαμήλωμα για προβολή μπορεί να έρθει ανύψωση για να ξαναμαζευτεί το πόδι και να γυρίσει σε βολέο. Σκεφτείτε πόσο εκνευριστικό είναι μια ντάμα με το που πάρει το πίβοτ να έχει πάρει την απόφαση να κάνει μπροστά ότσο. Αναγκάζει τον καβαλιέρο να χοροπηδάει τριγύρω της για να το κάνει να φανεί σαν να της έδωσε αυτός την κίνηση, για να κρύψει το λάθος της. Επιπλέον, μέσα στο άγχος της να κάνει την κίνηση την κάνει γρήγορα με αποτέλεσμα να απομακρύνεται από την αγκαλιά του καβαλιέρου, να την προλαβαίνει αυτός μετά από λίγο, να ξανακλείνει, να ξαναβιάζεται, να ξαναανοίγει και να εμφανίζεται το γνωστό φαινόμενο του ακορντεόν. Για μένα αν μια ντάμα –περιμένει- έχει το 70% που ζητάω από αυτήν για να ευχαριστηθώ το χορό μου μαζί της.


    Το άλλο 25% είναι η αγκαλιά. Η αγκαλιά είναι καθήκον και των δύο. Φροντίστε να κρατάτε μια κλειστή αγκαλιά συνειδητά σε ολόκληρη την κίνηση. Αν ο καβαλιέρος –ξεχαστεί- και την ανοίξει κλείστε την εσείς. Η αγκαλιά που θέλει να κρατήσει (τουλάχιστον αυτό ισχύει για μένα) είναι αυτή που έχει πάρει λίγο πριν κάνει το πρώτο βήμα του χορού. Αν από την μία θέλετε και οι δύο κλειστή αγκαλιά και απο την άλλη δεν προσπαθείτε να την διατηρήσετε το πιο πιθανό είναι να αρχίσει να σας τραβάει ο καβαλιέρος πάνω του με σκληρό τρόπο ώστε να διατηρήσει την σύνδεση, να νιώθετε άβολα και να προσπαθείτε να απομακρυνθείτε λίγο, να το καταλαβαίνει να σας τραβάει περισσότερο κτλ.... Για τις ντάμες που χορεύουν με πιο ψηλούς καβαλιέρους και αντί να έχουν το αριστερό τους χέρι πάνω από τον ώμο το έχουν στο μπράτσο του: είναι πάρα πολύ εύκολο να αρχίσετε να του κουράζετε υπερβολικά το χέρι επιδή ρίχνετε βάρος πάνω σε αυτό ή επειδή πάτε να κλείσετε την αγκαλιά τριγύρω του. Είναι πολύ πιο εύκολο να αντέξει το βάρος με τον ώμο, αλλά το χέρι μετά τον πρώτο χορό αρχίζει να καίει. Όταν τυχαίνει να χορέψω με τέτοια ντάμα το χαρακτηριστικό μου είναι ότι ο αγκώνας του δεξιού χεριού μου πέφτει χαμηλά και ακουμπάει σχεδόν στον γοφό της ή στα πλευρά της, για να μην μπορεί να στηριχτεί άλλο σε αυτό, αλλά αυτή είναι μια εξαιρετικά άβολη θέση για χορό. Προσέξτε πως αλλάζει η αγκαλιά του καβαλιέρου κατά την διάρκεια της ταντας και θα καταλάβετε πως χορεύετε.


    Το υπόλοιπο 5%: μην μιλάτε όταν χορεύετε, δεν μπορούμε να ακούσουμε την μουσική και απλά σας δίνουμε βήματα, δεν χορεύουμε. Δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε. Η συζήτηση είναι για πριν ή μετά την τάντα και στην κουρτίνα. Κρατήστε τον άξονά σας, είμαστε καβαλιέροι όχι κουβαλιέροι. Κλειστή αγκαλιά δε σημαίνει πέφτω πάνω του. Σταματήστε να ζητάτε συγγνώμη όταν κάνετε λάθη, αν δεν του αρεσει να χορεύει μαζί σας δε θα σας ζήταγε. Χορός δεν είναι τα σωστά βήματα, χορός είναι η αίσθηση στην αγκαλιά του άλλου. Κλείστε τα μάτια, θα συγκεντρωθείτε καλύτερα. Αν δεν σας αρέσει να χορεύετε μαζί του πείτε του –όχι-. Τέλος, αν δυσκολεύεστε να πείτε όχι προωθήστε τον παραδοσιακό τρόπο, cabeco (http://tango.playposse.com/wiki/article.html?keyword=cabeco) . Είναι ο μόνος τρόπος να ζητάτε να σας χορέψουν και να αρνήστε επίσης χωρίς να έρχεται κανείς από τους δύο σε δύσκολη θέση. Αν δω κάποια ντάμα να με κοιτάζει αμέσως θα σκεφτώ ότι είναι διαθέσιμη και πρόθυμη για χορο. Χαμογελάω, χαμογελάει και φύγαμε στην πίστα. Απλά. Ομοίως, αν την κοιτάξω, με δει και γυρίσει αλλού τότε είναι ένα «όχι», απλό και κατανοητό, χωρίς να εκτεθεί κανένας. Αποκτάτε έτσι τις ίδιες ευκαιρίες με τους άντρες να ζητήσετε έναν χορό και περιορίζετε τις άβολες στιγμές μιας άρνησης.

  • Poly kales gnomes, symfono, alla den to koitazo toso exeidikevmena!
    To ti prepei kai ti den prepei na kanoun oi ntames kai to ti perimenoume apo aftes einai ypokeimeniko, giati ola exartontai apo tin prosopikotita kai tin energeia pou vgazei i ntama i o kavalieros, kai ti alilosyndesi yparxei.
    Prosopika, to proto pragma einai na einai xamogelasti kai genika efprosdekti. Akoma kai an mas aporipsei gia ena xoro, o tropos pou to kanei kai i pragmatiki tis dia8esi 8a perasei mesa apo emas kai den 8a ais8an8oume asxima.
    Defteron na einai anektiki (an ginetai) me ta la8i mas, kai na min stenoxorietai gia ta dika tis. Merikes agxonontai kai otan to myalo einai sygentromeno kapou alou (podia, vimata), xanetai i ousia, kai pernaei to aghos kai se emas. To idio vevaia isxyei gia tous andres. Etsi kai allios apolamvanoume ena synais8ima kai den einai mia epideixi to ti boroume na kanoume.
    Merikes ntames isos einai pio apaititikes apo alles, logo ebeirias toulaxiston. Ekei prosopika distazo na xorepso me mia tetoia ntama, xoris na ftaine aftes, gia na min katantiso varetos.

  • Φίλοι Φρύνη και Δημήτρη,
    Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την πρωτοτυπία να θέσετε τα ερωτήματα αυτά σε έναν χώρο όπου μπορούν όλοι οι λάτρεις του τανγκο να εκφράσουν την γνώμη τους.
    Είχαμε κάνει μια ανάλογη συζήτηση στην σχολή μας, αλλά όπως είναι λογικό και κατανοητό δεν βγήκε κανένα απολύτως συμπέρασμα διότι για λόγους ευγενείας κανείς δεν ήθελε να θίξει ή να φωτογραφίσει κάποιον/αν.Εδω τα πράγματα, παρότι επώνυμα, είναι λίγο πιο απρόσωπα, και μπορεί ο καθένας να εκφραστεί με άνεση ψυχική, πνευματική και...χρονική!!!
    Anyway στο θέμα μας.....
    Συμφωνώ εξ ολοκλήρου με τον φίλο Δημήτρη παραπάνω. Το 'χει φιλοσοφήσει αρκετά το αντικείμενο και φαίνεται κι από την σύνταξη του κειμένου του.
    Συμφωνώ επίσης και με την ανώνυμη Tanguera σε όλα της τα επιχειρήματα, τα οποία εξέθεσε θαυμάσια, διαφωνώ όμως στην εξής φράση της: “...Δεν είναι τίποτα αυτονόητο. Ούτε καν η κλειστή αγκαλιά...”...(και μπαίνω στο ζουμί).
    Η κλειστή θέση είναι αυτονόητη στο τανγκο!!!!(για το δικό μου γούστο τουλάχιστον)....Αν ήθελα να χορεύω με μια γυναίκα σε απόσταση μισού ή ενός μέτρου μακρυά μου θα χορευα σούστα ή εν πασει περιπτώσει κάποιον χορό που θα είχε τέτοιου τύπου στήσιμο.
    Στην πρώτη μιλονγκα που πήγα πριν ακόμα αρχίσω τανγκο αυτό ήταν που με εντυπωσίασε και ουσιαστικά με τράβηξε να μπω σ'αυτο το λούκι...(Οι νταμες που το διαβάζουν αυτό θα λένε: Μα τι λιγουρι είναι αυτό!!!χιχιχχιχιχιχιχιι).
    Προτιμώ να πάω σε μια μιλονγκα και να μην χορέψω καθόλου (και σίγουρα θα έχω παρεξηγηθεί γιαυτό) από το να χορεύω με μια νταμα σαν σε χορό μπλουζ του δημοτικού!!
    Έτσι απαντώ αμέσως ,στα δυο πρώτα βοηθητικά ερωτήματα του ερωτηματολογίου που τίθενται στο topic ,επισημαίνοντας, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων,ότι εκφράζω την προσωπική μου γνώμη κι όχι ότι με έχουν “δασκαλεψει” ως σωστό ή λάθος.

    Οπότε κορίτσια πέστε άφοβα στην αγκαλιά μας και μην μας παρεξηγείτε ως “πεφτουλες” όταν θέλουμε να σας αγκαλιασουμε.Θελουμε να χορέψουμε μαζί σας,θέλουμε να σας κάνουμε να νιώσετε όμορφα στον χορό που μας κάνετε την τιμή να μας χαρίζετε κι αν υπάρχουν τέτοιου τύπου περιπτώσεις καβαλιερων (που σίγουρα υπαρχουν) οι οποίοι σας κάνουν να νιώθετε άβολα απορρίψτε τους ακόμα ακόμα και στην μέση ενός χορού ώστε να απομονωθούν και να μην είστε με την ψύχη στο στόμα, στην επόμενη μιλονγκα, μήπως σας ζητήσει για χορό και δεν μπορείτε να του αρνηθείτε γιατί είναι καλό παιδί!!!!


    Η ιδανική νταμα για μένα:
    1. Δεν πρέπει σίγουρα να είναι πολύ πιο ψηλή από εμένα, καθότι μπασμένος (εμένα η λιτότητα του ΔΝΤ με χτύπησε εκ γενετής!!!!!) και δεν μπορώ ή δεν είμαι αρκετά έμπειρος ώστε να την κουλαντρίσω!!!!
    2. Είναι αυτή που έχει την “ικανότητα” να ακούει την μουσική και να εμπλουτίζει τον “δικό” της χορό χωρίς να εμποδίζει τον καβαλιέρο να συνεχίσει την “χορογραφία” του...(δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός σ'αυτο)
    3. Είναι αυτή που στηρίζεται στο δικό της βάρος ώστε να μου επιτρεπει να την χορεύω κι οχι να την μεταφέρω.
    4. Είναι αυτή που χορεύει χωρίς να χοροπηδάει σαν το ελατήριο (υπερβολικό και ξαφνικό λύγισμα και τέντωμα των γονάτων κατά το περπάτημα) διότι και για τον καβαλιέρο είναι άβολο να σκύβει και να κορδώνεται σε κάθε βήμα αλλά και στον θεατή δίνει άσχημη εικόνα του ζευγαριού!!

    Νομίζω ότι έγινα κουραστικός...(βασικά δεν έχω άλλη έμπνευση αυτή τη στιγμή).

    Ελπίζω και εύχομαι να είναι χρήσιμα όσα έγραψα και μην ξεχνάτε είμαστε όλοι μαθητές αυτού του χορού.Ακόμα και οι δάσκαλοί μας.Προσπαθούμε όλοι, ντάμες και καβαλιέροι,να γίνουμε όσο το δυνατόν καλύτεροι σε ένα αντικείμενο το οποίο δεν ανήκει στην δική μας πολιτιστική κληρονομιά.
    Σεβαστείτε λοιπόν αυτόν τον χορό, την μουσική και τα τραγούδια που τον περιβάλλουν.
    Ευχαριστώ...

  • •• Τι σας χαλάει σε μια ντάμα? 1. otan murizei ...ta malia,masxali, swma...px alkool,tsigaro,udrwtas...\aplito swma\
    2.xoreuontas kitaei ar. de. ki milaei -\aparadekto\
    3.den xoreuei me tous arxarious-briskei 15 dikaiologies-kourastika,na kanw tsigaro...ktl
    4.erxete s milonga me a8litika papoutsia i mpotes..snikers...
    • Τι σας αρέσει σε μια ντάμα? TA PANTA, ektos apo ta 4 anafer8eisa.

  • να δισταζει απο την αρχη να βγει στην πιστα ,ετσι με προδιαθετει αρνιτικα...να μην μου δειχνει την εμπιστοσυνη που χρειαζεται για να την οδηγησω σε διαφορες φιγουρες...να μην χορευει συγκεντρωμενη ...να χαζευει γυρω -γυρω να κοιταζει αν την παρακολουθουν οι παρευρισκομενοι θαμωνες...να μην περνει αρκετο χρονο να ολοκληρωσει αυτο που θελει χορευτικα εννοω και να αγχονεται....να φλερταρει κατα την διαρκεια του χορου.... τα ξαναλεμε αν ξεχασα κατι

  • 'Ο,τι καλό έχει συμβεί στο τάνγκο, έχει συμβεί επειδή υπήρχε αγάπη προς την μουσική που ακουγεται κ στον κόσμο που χορεύει τάνγκο.Αν είναι κάτι κοινό το οποίο μοιραζόμαστε οι χορευτές θα έπρεπε να είναι αυτό,σε γενικό κ ειδικό επίπεδο.μπορεί κάποιες στιγμές να το λησμονούμε αλλά τίποτα δεν μπορεί να πάει "στραβά" αν στην πίστα ακούμε μαζί κ ερμηνεύουμε.Οπότε ποια είναι η καλή ντάμα;αυτή που θα ακούσει την μουσικη μαζί μου.Χα χα χορεύουμε με τα αυτιά μας τελικά έτσι νομίζω.νομίζω όλες οι υπόλοιπες λεπτομέρειες που υπάρχουν στην όμορφη ή άσχημη πλευρά της υπόθεσης πρέπει να είναι μάλλον δώρα της ζωής έτσι.......για να υπάρχει ενδιαφέρον ,γέλιο κ τολμώ να πώ Έρωτας.

  • http://www.youtube.com/watch?v=4ikWQzoom6M
  • apla apisteuto ta leei ola 1 eikona 1000 lekseis lene
  • Μια και το τάνγκο είναι ένας χορός που μπαίνει ο ένας στη προσωπική ζώνη του άλλου και σε απόσταση αναπνοής, με σκοπό την αμοιβαία ευχαρίστηση και απόλαυση του χρόνου που περνάμε μαζί χορεύοντας, λογικό είναι να υπάρχουν συμπάθειες και αντιπάθειες, προτιμήσεις και αποκλεισμοί σε κάποιους ανθρώπους για (χ),(ψ) λόγους που είναι απόλυτα σεβαστοί και τελικά οι ιδανικοί να είναι ελάχιστοι ακόμα και σε ένα μεγάλο πλήθος από tangueres και tangueros ..
    Επειδή καλώς η κακώς οι εμπλεκόμενοι με το τάνγκο σε κάθε περιοχή είμαστε λίγο ως πολύ γνωστοί και συναναστρεφόμαστε πολύ συχνά μεταξύ μας η δική μου θεώρηση, άσχετα αν καταφέρνω να τη κάνω πράξη, λέει ότι :
    1) Θα πρέπει να είμαστε όλοι (ντάμες και καβαλιέροι ) ευγενικοί, σχολαστικά καθαροί και με όσο το δυνατόν καλύτερη διάθεση για να αξιοποιήσουμε όσο γίνεται πιο ευχάριστα το χρόνο που μοιραζόμαστε στο χορό με το πρόσωπο που επιλέγουμε ή μας επιλέγει και αποδεχόμαστε τη πρόσκληση του .
    2) Αν δεν έχουμε διάθεση γενικά καλό είναι να μη χορέψουμε ώστε να μη συμπαρασύρουμε και τους άλλους με τη κακή ενέργεια μας ..
    3) Είναι αδύνατον να είναι όλες και όλοι γύρω μας στο απόλυτο γούστο μας χορευτικά και ενεργειακά ιδανικές -οί για μας, οπότε καλύτερα να μην είμαστε ο εαυτός μας πάντα, ώστε να μη παραβιάζουμε την αξιοπρέπεια, τα όρια και τον αυτοσεβασμό των άλλων (στη περίπτωση που δεν έχουμε εμείς ή αν δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες-οι με το χορευτικό στύλ ή τις ικανότητες των άλλων), αλλά να προσπαθήσουμε να βγάλουμε το τέλειο εαυτό μας ώστε σ'αυτό το λίγο χρόνο που επιλέγουμε να μοιραστούμε να έχουμε το καλύτερο δυνατό χαμόγελο ικανοποίησης και από τους δύο.
    4)Η ιδανική ντάμα και ο ιδανικός καβαλιέρος αναγνωρίζουν το περιβάλλον στο οποίο καλούνται να μοιραστούν ευχάριστες στιγμές και ανάλογα προσαρμόζουν και τις χορευτικές απαιτήσεις τους...ΠΧ βρίσκονται σε ένα χώρο πολύ κλειστό με πολύ κόσμο, οπότε δε μπορούν να απαιτούν να κάνουν ακροβατικά ή να καταλαμβάνουν όλη τη πίστα επικίνδυνα αγνοώντας τους άλλους (κομήτες) , ή να σταματάνε τη κυκλοφορία για να καλύψουν το εγώ τους με ένα σωρό φιγούρες που δε βγαίνουν ή παρεμποδίζουν τη γραμμή χορού (μετεωρίτες) , ή να χορεύουν με κλειστά μάτια κάνοντας ακραίες φιγούρες παράλληλα επειδή το κλείσιμο των ματιών νομίζουν ότι τις ταξιδεύει καλύτερα και μακρύτερα...
    5) Ο χορός είναι μια υπόθεση και των δυο και όχι μόνο του ενός (καβαλιέρου) που κάνει τα πάντα (ενεργητικά ) και η ντάμα απλά ακολουθεί και απολαμβάνει(παθητικά)..
    Ο χορός γίνεται μεταξύ δυο ανθρώπων που συμμετέχουν ενεργητικά και δίνουν το καλύτερο τους εαυτό και τη καλύτερη τους διάθεση ώστε να ομορφαίνουν κάθε στιγμή και κάθε κίνηση του ζευγαριού..Το ζευγάρι δεν είναι ένας αλλά δύο ... άρα και τα κλειστά μάτια δε θα έπρεπε να έχουν χώρο μέσα στο τάνγκο γιατί μετά μιλάμε για χορό του ενός ...(εκτός από τους κινδύνους που ενέχει ο χορός με κλειστά μάτια, ειδικά αν γίνεται από κομήτες που δυστυχώς δεν είναι σπάνιοι )
    6)Στη συνέχεια του (4) και της προσαρμοστικότητας θα πρέπει να αποδεχόμαστε κάθε φορά το επίπεδο του καβαλιέρου και της ντάμας που χορεύουμε μαζί της. Καλώς ή κακώς δε μπορούμε όλοι με το πάτημα ενός κουμπιού να είμαστε στο ίδιο επίπεδο και στο ίδιο χορευτικό στυλ, οπότε να προσαρμόζουμε το δικό μας επίπεδο στο επίπεδο του άλλου εφόσον θεωρούμε ότι είμαστε καλύτεροι ώστε να μη τον υποτιμάμε χορευτικά αλλά να τον τιμάμε παραμένοντας στον αρχικό μας στόχο που δε πρέπει να είναι άλλος από το μεγαλύτερο χαμόγελο στο τέλος ...
    7)Είναι λάθος τόσο στις ντάμες όσο και στους καβαλιέρους να ζητάμε διευκρινήσεις, υποδείξεις κτλ για το τι είχαμε σκοπό να κάνουμε και τελικά δε βγήκε και να επιμένουμε, όπως επίσης είναι λάθος να μιλάμε κατά τη διάρκεια του χορού γιατί αποσπώμαστε από τη προσπάθεια για απόλαυση και για να ταξιδέψουμε χορευτικά..Μπορούμε ότι έχουμε να πούμε να το πούμε κατά τη διάρκεια της αλλαγής τραγουδιού ή μετά το χορό ..
    8) Επίσης είναι λάθος να επιμένουμε να κάνουμε ή να μας ζητάτε κάτι το οποίο δε βγήκε για 1-2 -3 φορές ή να επιμένουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο του άλλου πάνω στο χορό με υποδείξεις και μαθήματα χορού ..
    9) Συζητάμε που συζητάμε κάνοντας κους κους μεταξύ μας κάποιες φορές για ντάμες ή για καβαλιέρους αντίστοιχα που χορέψαμε ..(καλό θα ήταν να αποφεύγεται όσο είναι δυνατόν αλλά...) τουλάχιστον να μη λέμε κατάμουτρα κατά τη διάρκεια του χορού ή αργότερα λεπτομέρειες που μας χάλασαν ή δε μας άρεσαν στο χορό εκτός αν είναι θέματα που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια και τα όρια μας ...Γιατί πάντα θα πρέπει να σκεφτόμαστε και την επόμενη φορά ...Επειδή όπως έγραψα και παραπάνω δεν υπάρχει ίσως η ιδανική ντάμα και ο ιδανικός καβαλιέρος αν θα πληγώνουμε τον κάθε ένα και τη κάθε μία κάθε φορά με τις μικρολεπτομέρειες, στο τέλος θα κλείνουμε χορευτικές πόρτες και μετά θα παραπονιόμαστε ότι δε μας χορεύουν οι καβαλιέροι ή μας αποφεύγουν οι ντάμες...
    10) Καλό είναι να ενθαρύνουμε τους αρχάριους καβαλιέρους και τις ντάμες ζητώντας τους να χορέψουμε μαζί και δείχνοντας σεβασμό στη χαμηλή χορευτική αυτοεκτίμηση τους γιατί αυτές-οί θα είναι οι μελοντικοί ντάμες- καβαλιέροι που θα μας τιμάνε οπότε δε πρέπει εμείς να τις-τους υποτιμάμε και να τους κόβουμε τα πόδια αποκλείοντας τους στην ουσία από το χώρο..Θα τολμούσα να πω ότι για τις περισσότερες περιπτώσεις που μπαίνουν στο χώρο και τελικά αποχωρούν ευθύνονται κυρίως οι δασκάλοι και οι προχωρημένοι στο χώρο γιατί κυριολεκτικά τους κόβουν τα πόδια για να καλύψουν το εγώ τους και τα κόμπλεξ τους και μόνο (οι προχωρημένες-οι )...
    11) Η πίστα δεν είναι πασαρέλα ούτε dating club οπότε πολύ καλά αναφέρθηκε και από κάποιον άλλο φίλο ότι την ώρα του χορού είμαστε εστιασμένες-οι στο χορό μας και μόνο στο χορό μας και στη ντάμα ή τον καβαλιέρο μας, γιατί όταν είμαστε διασπαστικοί διασπάται και η ενέργεια μας και το αποτέλεσμα είναι φρίκη και για τους "παρώντες" και για τους "απώντες" στο.. χορό.Αν θεωρούμε οτι δε θα αντέξουμε ούτε ένα χορό με αυτόν που μας προσκαλεί, τότε καλύτερα να αρνηθούμε από την αρχή, διαφορετικά να είμαστε παρώντες τουλάχιστον για ένα χορό και να σταματήσουμε μετά ..
    12)Να μην είστε ανταγωνιστικές στο χορό ζητώντας μας πράγματα που κάνουν και οι άλλοι ή που κάναμε στο μάθημα ή που εσείς θέλετε να δοκιμάσετε για να καλύψετε το εγώ σας, ειδκά σε πίστες με πολύ κόσμο γιατί βάζουμε σε ανταγωνιστική διάθεση τον καβαλιέρο (σαν αρσενικό που είναι ) και στην ουσία σε μια κούρσα για να αποδείξει ότι αξίζει...γιατί το αποτέλεσμα τελικά καταλήγει επίσης σε φρίκη ( θα έλεγα ότι είναι το πιο συνηθισμένο φαινόμενο που συναντάμε ) και σε μια αποτυχημένη χορευτική προσπάθεια να κάνει όσα έχει μάθει μέσα σε ένα χορό δυσαρεστώντας πάλι εσάς τις ίδιες και δημιουργώντας ένα φαύλο κύκλο αλληλουποτίμησης..
    13) Να μη λειτουργούμε συμφεροντολογικά στο χορό γιατί το καταλαβαίνουμε όλοι όσο έξυπνα κι αν το διαχειριζόμαστε και αυτό επίσης δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο αλληλουποτίμησης ...Νομιζω δε χρειάζεται διεκρίνηση τι εννοώ αυτές που το κάνετε το ξέρετε πάρα πολύ καλά πού και πότε το κάνετε και ξέρετε επίσης και τι εννοώ...

    Για να αφήσω χώρο και σε άλλους να γράψουν τη γνώμη τους σταματάω εδώ και συμπληρώνω μετά αν αισθάνομαι ότι έχω κάτι ακόμα να πω και δεν ειπώθηκε...
  • Ανώνυμος Nik the great έγραψε:

    "Aν και καβαλιέρος δεν μπορώ να πω ότι δεν εκπλήσσομαι από τις απαντήσεις ορισμένων φίλων παραπάνω. Σίγουρα δεν μπορούμε σε οποιοδήποτε σημείο κατά την διάρκεια της χορευτικής κίνησης της ντάμας να την αλλάξουμε. Αυτό σημαίνει ότι την αιφνιδιάζουμε.
    Η ντάμα δεν είναι μέντιουμ, οφείλει να εναι συγκεντρωμένη στην δεδομένη κίνηση που της δίνουμε. Για να μπορεί όμως να σκέφτεται και να αναλύει-διαβάζει, θα πρέπει η κίνηση να είναι ευανάγνωστη. Αρκεί να αναλογιστείτε τα πόσα λάθη κάνουμε στον καθημερινό μας προφορικό λόγο(αναγραμματισμούς, παρεξηγήσεις, φτωχή επιλογή λέξεων και κακη απόδοση νοήματος), για να καταλάβετε πόση ανοχή πρέπει να έχουμε στις αποκλίσεις της αντίληψης μεταξύ της συνεννόησης δυο σωμάτων μεσα σε 3 λεπτά.

    Ας αποφύγουμε τις τεχνικές αναλύσεις (κυρίως εάν είναι λανθασμένες) και τα απίστευτα χαοτικά μπλα μπλά για το πώς πρεπει να στρίβει, περπατάει, αγκαλιάζει και χορευει η ιδανική νταμα,(που παρεμπιπτόντως δεν έχει να κάνει οπωσδήποτε με την τεχνική).
    Στο κάτω κάτω , ποιο είναι το πρόβλημα αν η ντάμα κάνει κάποιο λάθος? Μηπως δεν ειμαστε ικανοί απλά να το κρύψουμε , να το καλυψουμε και να πάμε παρακάτω? Μηπως η μηδενική ανοχή μας έγκειται κυρίως στα ανασφαλή κόμπλεξ μας «ειμαι άντρας και θα κάνεις αυτό που θελω, γιατι το κουμάντο είναι δικό μου»?

    Τι σημαίνει θέλουμε κλειστή αγκαλιά? Διάβασα κάπου ότι αν η δύσμοιρη ντάμα δεν έχει εκπαιδευτεί, είτε απλα δεν της αρέσει και δεν μπορεί να την διατηρήσει, θα «αναγκαστούμε να την τραβήξουμε πάνω μας με σκληρό τρόπο» !!! Αναγκαστούμε???? Αν όλοι οι καβαλιέροι σκέφτονται έτσι τότε ειμαστε για κλάματα ή για γέλια, ή για πολλές κλωτσιές αν προτιμάτε.

    Από τεχνικής άποψης ότι ισχύει για τον καβαλιέρο υποθέτω ότι ισχύει και για την ντάμα. Σαν χορευτές πρέπει να έχουμε κοντρόλ και συναίσθηση στο σωμα μας, αλλά και στο σώμα του άλλου.Και σίγουρα δεν κάνουμε κουμάντο.Το διάβασα και αυτό!! Χορεύουμε με τις ντάμες για τις ντάμες. Και αν επιμένετε να κλεινετε τα μάτια σας, καντε το ακολουθο πείραμα. Χωρίς μπαρες , δοκιμάστε να κανετε μονοι/μόνες σας μερικά οχτάρια, μπολέο ή οτιδήποτε θέλετε.Και μετά απλά επαναλάβετε ,με κλειστά τα μάτια σας. Θα πάρετε μια μικρή ιδέα για το τι τραβάμε όταν κλείνεστε στην κοσμαρα σας!

    Η ντάμα που μου αρέσει είναι αυτή που δεν υποτιμάει τον εαυτό της και κατά συνέπεια τον ρόλο της.Ειτε αρχάρια είτε προχωρημένη, δουλεύει και εξελίσσεται συνεχώς.Ειναι γλυκεια και χαμογελαστή,αλλά μου άρέσει να ξέρω ότι μπορεί ανα πάσα στιγμή να γίνει κυνική και αντιπαθητική αν αρχίσω τα μπούρου μπούρου ή τα άγαρμπα «πεσίματα» (καλά να πάθω).
    Ας μην εμπλέκουμε το ερωτικό στοιχείο με την δικαιολογία «ετσι είναι το τάνγκο». Ετσι είμαστε εμείς, και τα σεξουαλικά συμπλέγματα που κουβαλάμε. Αν κατακτήσουμε το τεχνικό μέρος, ύστερα μπορούμε να δώσουμε όποιες συναισθηματικές αποχρώσεις θέλουμε με το αντίστοιχο πρόσωπο.

    Δεν με πειράζει αν μου πει όχι και δεν το παίρνω προσωπικά. Θα έχει τους λόγους της.
    Η ντάμα που δεν μου αρέσει:
    Αυτή που ξαπλώνει επάνω μου και περιμένει από μενα με τα μάτια κλειστά να την κουβαλήσω, να πιστευει ότι ξεκίνησε να χορεύει ενώ απλά ξεκίνησε να κοιμάται!!
    Αυτή που ζητάει συνεχώς συγγνώμη, ζητάει ασταμάτητα να την διορθώνω σε λάθη που δεν έχουν σημασία και που πιστευει ότι για κάποιο λογο θα γίνει καλύτερη αν απλά χαραμίσει τον χρόνο της τάντας σε μινι σεμιναριο.
    (να προσθέσω εδώ ότι ο έμπειρος πραγματικά καβαλιέρος αναγνωρίζει το επίπεδο της ντάμας και την χορεύει με τις δικα της δεδομένα και όχι τα δικά του, πχ κοντινη/ ανοιχτή αγκαλια)

    Και τελος δεν μου αρέσουν καθόλου οι ντάμες που εντός και εκτός πιστας είναι ανεκτικές και δεκτικές σε απαράδεκτες συμπεριφορες καβαλιέρων, μονο και μονο για να μη χάσουν τα χορευτικά στανταράκια τους στις μιλονγκας. Αυτές κανουν το μεγαλύτερο κακό. Διαμορφώνουν και συμβάλουν ουσιαστικά στις προβληματικές συμπεριφορές, διαιωνίζοντας τες στους αιώνες των αιώνων του τάνγκο…..αμήν.."

2 σχόλια:

  1. μωρή που θες και τανγκο τί θες και με ζητάς σε χορό κάθε τρεις και λίγο. το cabeceo δεν στο μάθανε; αν θέλω θα σε ζητήσω σε χορό εγώ με τον τρόπο μου. Καβαλιέρος είμαι όποια γουστάρω χορεύω και αν δεν με γουστάρουν ας μην με χορέψουν. θα βρώ άλλες! Να χορευτείς ζητάς ή να σου κάνουν την χάρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε γύρνα στα πατατάκια σου και κανε μας την χάρη!

      Διαγραφή