Εσείς τι ζητάτε στο tango? (women talk)
Μια πολύ ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση απόψεων, απωθημένων και χιουμοριστικών τοποθετήσεων πάνω στα δύσκολα αλλά ελκυστικά τρίλεπτα αγκαλιάς. Αν θέλετε να υποβαλετε τις δικές σκέψεις, μπορείτε να το κάνετε είτε εδώ είτε στο fb, ακόμα και ανώνυμα στέλνοντας μας email.
Tangueres…Τελικά….τι ακριβώς ζητάνε από τους άνδρες?
Ladies, αυτή είναι η ευκαιρία σας..Βγάλτε το άχτι σας, τα εσώψυχά σας, όλα οσα συζητάτε –ή όχι- μεταξύ σας στις μιλόνγκας, περιμένοντας την στιγμή που τα τακούνια σας θα γράψουν στην πίστα..
Τι ακριβώς ζητάτε από έναν καβαλιέρο? (εντός πίστας) Τι σας ανεβάζει και τι σας ρίχνει στις συμπεριφορές των ανδρών? (εντός πίστας λέμεεεε).
Ποια τα γνωρίσματα του τέλειου, του ιδανικού καβαλιέρου? Γράψτε ,και σκεφτείτε ότι άνδρες τα διαβάζουν αυτά..άρα είναι μια ευκαιρία να επηρεάσετε και να διαμορφώσετε συμπεριφορές. Μην ξεχνάτε ότι για τα κακώς κείμενα των καβαλιέρων φταίνε οι ντάμες (έμμεσα ή άμεσα) και vise versa, και γιαυτό τον λόγο το παρών κείμενο προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο και οδηγός. Γιατί άλλο να τα λέμε εμείς..άλλο να τα ακούν από εσάς.
Για την διευκόλυνση και την τάξη των σκέψεων σας, ιδού οι ανωθεν ερωτήσεις υπο μορφήν ερωτηματολογίου. Μπορείτε φυσικά να προσθέτετε δικές σας.
• Τι σας αρέσει σε ένα καβαλιέρο?
• Τι σας χαλάει σε ένα καβαλιέρο?
• Ποια γνωρίσματα θα διέθετε ενας ιδανικός, άψογος καβαλιέρος?
Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένες. Αποφύγετε αν μπορείτε τετριμμένες ρήσεις με ακαθόριστο και πλατύ περιεχόμενο. Πχ «να έχει πάθος», ή «να είναι καλός μαζί μου». Προσπαθήστε να είστε πιο συγκεκριμένες, απλές και ουσιαστικές.
Tα κείμενα αυτά θα ανανεώνονται συνεχώς. Οσες από εσας επιθυμούν ανωνυμία, μπορούν να τα χώσουν …εε συγνώμη..να στείλουν τις απαντήσεις εννοώ, με εσωτερικό μήνυμα εδώ, ή στο frinitango@gmail.com
Να θυμάστε ότι σκοπός είναι να πλησιάσουμε ο ένας στον άλλον.
Ακριβώς όπως στο tango
Ανώνυμη 1:
Καταρχήν συγχαρητήρια για το θέμα που θέσατε.
Χωρίς περαιτέρω σχόλια ξεκινάω με το νούμερου ένα στη λίστα μου:
1. Βασικοί κανόνες υγιεινής.
Ένα μπανάκι πριν πάτε στη μιλόνγκα, καθαρά ρούχα, μια πετσέτα ή χαρτομάντιλα για τον ιδρώτα και αν ξέρετε ότι ιδρώνετε πολύ ας κρατάτε και μία έξτρα μπλούζα-πουκάμισο. Πως να αγκαλιάσεις κάποιον όταν είναι μούσκεμα ή όταν μυρίζει?
Μια επίσκεψη στη τουαλέτα κατά τη διάρκεια της βραδιάς για ένα γρήγορα ρετουσάρισμα επίσης θα ήταν εκτιμιταίο.
2. Επειδή ο χορός ξεκινάει από την ώρα που ένας καβαλιέρος θα σε ζητήσει για χορό,
ας είναι ευγενικός στη πρώτη επαφή με ένα χαμόγελο και…..
αν μιλάει η ντάμα εκείνη την ώρα ας τη ζητήσει πρώτα ένα συγνώμη μπορώ να διακόψω,
αν συνοδεύεται να τη ζητήσει από το συνοδό της
αν μόλις έχει επιστρέψει από προηγούμενο χορό να τη περιμένει να ανασυνταχθεί
ώστε να της δώσει το δικαίωμα αν για οποιαδήποτε λόγο δε μπορεί εκείνη την ώρα, να μην αισθάνεται άσχημα ότι τον απορρίπτει. Δεν είναι ούτε για μας ευχάριστο να λέμε όχι σε κάποιον εφόσον δεν είναι προσωπικό. Θα επιστρέψουμε μόνες μας λίγο αργότερα αν είναι εφικτό.
Δε σημαίνει ότι επειδή είμαστε σε μιλόνγκα είμαστε και οποιαδήποτε στιγμή διαθέσιμες.
Είναι και μια ευχάριστη κοινωνική έξοδος που μπορεί να μιλάμε με φίλους ή να συνοδευόμαστε και να έρθουμε σε δύσκολη θέση αν δεν δώσετε καμία σημασία ως υποψήφιος καβαλιέρος στον άντρα δίπλα μας.
3. Επανέρχομαι στο πρώτο θέμα, πιο συγκεκριμένα αυτή τη φορά. Ανάμεσα στα κομμάτια μιας
τάντας είναι προτιμότερο να σκουπίζεστε με ένα χαρτομάντιλο που έχετε στη τσέπη σας παρά
α. καθόλου και να αφήνετε τον ιδρώτα να στάζει
β. στο καρπό ή στη μπλούζα
και μετά να σας φαίνεται φυσιολογικό ότι θα πέσουμε ευχάριστα στην αγκαλιά σας.
4. Ο χορός είναι απόλαυση όταν ο καβαλιέρος δεν τον χρησιμοποιεί για να εντυπωσιάσει. Δε
μετράνε πόσες διαφορετικές ή πρωτότυπες φιγούρες θα μας κάνει αλλά άμα χορεύει με σιγουριά αυτά που ήδη ξέρει. Ακόμα και ένα απλό περπάτημα είναι καλύτερο από το να χάνεις συνεχώς την ισορροπία σου να πιέζεις να βγουν φιγούρες που… δε βγαίνουν κ η πίστα να γίνεται πεδίο μάχης και αυτοσυντήρησης.
Μη ξεχνάτε ότι φοράμε τακούνια (επί το πλείστον ανοιχτά μπροστά) και ανά πάσα στιγμή κινδυνεύουμε να …μαυρίσουμε κανένα δάχτυλο από λάθος σας πάτημα :(((((
5. Ανάμεσα στα κομμάτια «υπάρχουμε» και «υποτίθεται» ότι ο χορός γίνεται για να μας τιμήσετε.
Ας δείξειτε λοιπόν λίγο ενδιαφέρον για τη ντάμα που επιλέξατε, από ένα απλό χαμόγελο, μια κουβέντα- καθώς σκουπίζετε το μέτωπό σας :-) - μια φιλοφρόνηση για το χορό της έστω κι αν δεν είναι ο καλύτερος. Σίγουρα θα το εκτιμήσει και θα αφεθεί με περισσότερη σιγουριά στο επόμενο κομμάτι...
6. Κάτι πιο προσωπικό....
Συνηθίζεται από τους καβαλιέρους όταν ξεκινάνε ένα κομμάτι να χαλαρώνουν δευτερόλεπτα πριν το πρώτο βήμα, να συγκεντρώνονται κ όταν νιώσουν έτοιμοι να ξεκινάνε. Πολύ τους ευχαριστούμε γιατί και εμείς έχουμε ανάγκη αυτής της...χρονοκαθυστέρησης για να «βρούμε» την αγκαλιά σας.
Θερμή παράκληση... με την ίδια ευλάβεια που ξεκινάτε με την ίδια και ακόμα μεγαλύτερη να τελειώνετε ένα κομμάτι!!!
Οι περισσότεροι στη τελευταία πόζα, παρατάνε τη ντάμα τους κακήν κακώς, επανέρχονται σε στάση μηδέν μόνοι τους και την αφήνουν από εκεί που την είχαν προστατευμένη στην αγκαλιά τους, μόνη στο έλεός της.
Ακούγεται λίγο δραματικό αλλά πιστέψτε με, όταν επί συνεχόμενα λεπτά στριφογυρνάς στη πίστα με ή χωρίς ταχύτητα η «αποσυμπίεση» με το τελείωμα, αφήνοντας ελάχιστα δευτερόλεπτα την αγκαλιά σε επαφή μέχρι να σβήσει η μουσική ή την οποιαδήποτε πόζα σε στάση για μία ανάσα, μετράει.... είναι αυτό που λέμε εμείς οι γυναίκες...στο τέλος με άφησε άναυδη!
7. Εξίσου, ο χορός δεν είναι αγώνας δρόμου... δε χαιρόμαστε πάντα όσο πιο γρήγορα μας
πηγαίνετε. Πάρτε μερικές ανάσες παύσης κατά τη διαδρομή, ξαναβρείτε την αγκαλιά αν τη χάσατε, χαρείτε τη αν τη έχετε ακόμα. Μας βοηθάει κ εμάς να νιώσουμε τους ρυθμούς σας, αλλά και εκφράζει ένα σεβασμό ότι μας δίνεται προσοχή, φροντίδα, υπομονή.
8. Μη σκύβετε το κεφάλι να βρείτε το δικό μας! Εμείς θα έρθουμε σε εσάς....αν το θελήσουμε.
Δεν είναι τίποτα αυτονόητο. Ούτε καν η κλειστή αγκαλιά. Ναι λέμε στο χορό, τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στη πορεία...
9. Δεν είμαστε σε πάρτι του γυμνασίου για να δηλώνει κάθε πρόσκληση και κάθε αποδοχή αυτής
ερωτική διάθεση. Ένας χορός μπορεί να είναι φορτισμένος με συναίσθημα αλλά δε συνεπάγεται ότι υπονοεί και κάποια συνέχεια. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα γιατί η ντάμα από θερμή μπορεί να γίνει παγοκολόνα αν τη φέρετε σε δύσκολη θέση.
10. Επειδή συνηθίζεται μία έξοδος να περιλαμβάνει ποτό και για μερικούς και τσιγάρο, μια
προσοχή στην αναπνοή κάθε φορά που θα ξεκινήσετε ένα χορό θα ήταν ωφέλιμη. Είτε με τσίχλα είτε με ότι άλλο ο κάθε ένας θα επιλέξει, αποφεύγονται μυρωδιές από κρασί μπίρα και καπνό που.... σε οποιαδήποτε αγκαλιά, μπορεί εσείς να μην αντιλαμβάνεστε την δυσφορία αλλά υπάρχει και καταστρέφει ότι θα μπορούσατε να δημιουργήσετε...
Με λίγα λόγια, ο τρόπος που χορεύετε, η τεχνική, η φαντασία που μπορεί να διαθέτετε δεν έχουν τη βαρύτητα που φαντάζεστε αν πρώτα δεν υπάρχει σεβασμός στον εαυτό σας και στη ντάμα σας.
Σας ευχαριστούμε για τα υπέροχα βράδια που μας χαρίζετε κάνοντάς μας να ονειρευόμαστε στην αγκαλιά σας
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ..... ΜΠΡΑΑΑΒΟ!!!
to 8ema, pou 8esate einai polu sumantiko,nomizw eprepe na to provallete edw kai kairo....
egw dexomai oles tis'' kanones'' idiws to 1, ki to 4....Ο χορός είναι απόλαυση όταν ο καβαλιέρος δεν τον χρησιμοποιεί για να εντυπωσιάσει. ...
mpravo Dimitri.....euxaristw.
1) απο ένα καβαλιέρο μ'αρεσει να νιώθω οτι με σεβεται [όπως για παράδειγμα οταν λέω ότι δε θέλω κλειστή αγκαλιά, ή ότι δεν θέλω υποδειξεις (κι ας είναι για καλό σκοπό-μας φέρνουν πάντα σε δύσκολη θέση)]
2) απο ενα καβαλιέρο δε μ'αρεσει να μεταμορφωνει το χορό, ειδικα αυτόν το τόσο ωραίο χορο, σε αγώνα τρικλοποδιάς - το ταγκο δεν είναι 3000 σακαδες και ενα βολέο!αυτό δεν είναι ωραίο! ασε που αμά πεσει η ντάμα κάτω, ΕΝΑ είναι σίγουρο : οτι θα πάρει και το καβαλιέρο μαζι-οπότε ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!
3) Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ, Ο ΑΨΟΓΟΣ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ θα είναι αυτός που σε μια μιλογκα θα πιάσει το φίλο του (που θα είναι και αυτός τανγκερος) και θα του πει "φιλαρακι, ανελαβε τις μισες εσυ και τις άλλες μισες εγώ" ουτως ώστε να μη μείνει καμια νταμα αχορευτη. μονο ενα ατομο ξερω και το κάνει αυτο, αλλά ο καημενος ειναι μόνος του και μας χορευει όλες και στο τέλος τις βραδιας είναι dead, πρεπει να βρεθει καποιος να μοιραστεί μαζι του το "βάρος" των ευθυνων, γιατι απλά δεν τη παλευει άλλο. :/
ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΨΩΝΙΟ.....ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!!!!!! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ....
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ) :
Τι είναι αυτό που διαχωρίζει μια καλή συμβουλή που θα σου δώσει ο καβαλιέρος απο μια υπόδειξη που θα φερει τη νταμα σε δύσκολη θέση?
ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ! ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΥΠΟΔΕΙΞΗ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΑΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΑΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΝΟΗΣΕΙ, ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ "ΠΑΓΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ". ΓΙΑΤΙ? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ: ΤΗ ΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΥΠΟΔΕΙΞΗ, ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΣΕ ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.
ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ:
ΑΦΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΝΤΑΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ "ΛΑΘΟΣ"
(είναι πολυ σημαντικό να μας έχετε αφησει χρονο να καταλαβουμε, οτι όντως εχουμε κανει λάθος, γιατί αλλιώς νιώθουμε οτι απλά βρηκατε ευκαιρία να αυτοδειχθειτε-ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ- και τότε τη συμβουλή σας δεν τη βλεπουμε σας συμβουλή ΑΛΛΑ σαν υπόδειξη.
ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ:
ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΑΣ
πρέπει να είναι υφος: "θέλω ειλικρινά να σε βοηθήσω", εαν είναι "χορεύω περισσοτερα χρόνια, άρα ξέρω περισσότερα", ή "εγω ειμαι ο καβαλιέρος", Η ΝΤΑΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. Το πιο πιθανο είναι όταν της ξαναζητήσετε για χορό, να προφασιστεί ότι έχει πονοκέφαλο.
ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ:
Η ΑΓΚΑΛΙΑ
η χορευτική αγκαλιά είναι πολύ σημαντική, και ειναι ο καλύτερος και ο αμεσότερος τρόπος για να δείξει έμπρακτα ο καβαλιέρος οτι δίνει συμβουλή και όχι ότι κάνει υπόδειξη. ΤΙ ΕΝΝΟΩ? όταν χορεύουμε, είμαστε 2, άρα όταν κατί πάει στραβά, πάλι 2 είμαστε, άρα αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, πάλι 2 είμαστε. Είναι πολύ άσκημο, όταν κάτι πάει στραβά ο καβαλιερος να αφηνει από την αγκαλιά ΤΟΥ τη νταμα κ να αρχίσει μόνος του να κανει και το καβαλιέρο και τη ντάμα μαζί, για να μας "δειξει πως γίνετε" , εκεινη τη στιγμη, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΜΙΛΟΓΚΑ, μας ΡΕΖΙΛΕΥΕΤΕ! σας το λέω στα ίσα! ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑ, ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΝΤΑΜΑ ΣΑΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ "ΚΑΠΟΙΟΣ", ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΝΤΑΜΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ! Γιαυτό όποιο πρόβλημα υπάρξει, φροντίζουμε να το αντιμετωπίζουμε μαζί - ακόμα και όταν θέλουμε να συμβουλευτούμε το δάσκαλο, πάντα πηγαίνουμε μαζί, γιατί στο χορό είμαστε 2.
ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ:
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ όπως : "ΟΙ ΩΜΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΓΜΕΝΟΙ", "ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ" , "Ο ΚΟΡΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟΣ", "Ο ΠΩΠΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΕΤΙΕΤΑΙ" ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ, ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΗ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ! (ειναι η γνωστή εκφραση με το ΝΤΑΛΑΡΑ)
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΙΞΑ ΛΙΓΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ,
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ- ΟΧΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ- ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!
δεν θέλω να πω για τα μειονεκτηματα του καβαλιέρου..θα μείνω στο τι είναι αψογο κ αυτος ειναι ο λόγος που χορεύω..ο καβαλιέρος που το βλέμμα μου ψάχνει σε μια μιλόνγκα ειναι αυτος που ολη του η ενέργεια ειναι σε μενα,που μου δίνει τα πάντα για μια tanda, που ακούει το σώμα μου και εγω του το εμπιστεύομαι κ ανοίγω ..κ ετσι εκφράζουμε και οι δυο μαζί την μουσική και αυτό που νόιώθουμε..οπότε μέσα σε αυτό το κλίμα ας με πατήσει(μπορεί να είναι επειδη θέλει πολυ κ δεν είναι ακόμα έτοιμος για αυτό που κάνει),ας γίνει μουσκεμα(γίνομαι κ γω! πολύ!),ας παει να πέσει-θα τον πιάσω όπως θα με πιάσει κ εκείνος.. μέσα σε ένα τέτοιο συναισθημα όλα γίνονται γνήσια..
Βλέπω ότι είναι θέμα που πρέπει να πουν οι γυναίκες την άποψή τους οπότε δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να γράψω τα παρακάτω. Είναι πράγματα που έχω δει να κάνουν, έχω κάνει, ή μου έχουν κάνει και που είδα ότι λειτουργούν όμορφα.
1) Είναι πολύ ωραίο όταν ξέρεις τους στίχους του τραγουδιού που χορεύεις και μπορείς με μια πρόταση να τους περιγράψεις στην ντάμα σου, δημιουργώντας της μια εικόνα που μπορεί να έχει στο μυαλό της όσο χορεύει. Π.χ. σε αυτό το κομμάτι μας διηγείται τον πόνο του καθώς προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί της αλλά δεν του επιτρέπουν να της μιλήσει, την κρυβουν, και αυτός την αναζητά ξανά και ξανά και με "περισσότερο άγχος ακούει πάλι ότι δεν είναι εκεί για αυτόν" (ΝΟ ESTA-CARLOS DI SARLI)
Μεταφράσεις στα αγγλικά υπάρχουν στο http://www.todotango.com/english/biblioteca/letras/letras.asp
Στα σχόλια μου έχω μερικά τραγούδια μεταφρασμένα, μπορείτε να τα δείτε χωρίς να στείλετε αίτημα φιλίας
2) Δεν είναι ωραίο όταν βλέπω ένα ζευγάρι να χορεύει και η γυναίκα κάνει μια εντυπωσιακή κίνηση μετά να βλέπω το βλέμα του καβαλιέρου να χτενίζει τον χόρο να δει ποιος τον είδε...
3) Cabeco anyone????
http://tango.playposse.com/wiki/article.html?keyword=cabeco
4) Όταν τελειώνει η τάντα δεν τελειώνει η γνωριμία σας, γύρνα την στο τραπέζι της ή/και στον συνοδό της και μίλα του, για να δείξεις ότι αναγνωρίζεις την ύπαρξή του
5) Όταν δώσεις μία κίνηση και δεν την καταλάβει μην την επαναλάβεις στο ίδιο τραγούδι. Δοκίμασέ την στο επόμενο, δίνοντας χρόνο στον εαυτό σου να σκεφτείς πως θα κρύψεις το λάθος της την επόμενη φορά αν επαναλάβει το ίδιο. Αν το ξανακάνει μην το ξαναδοκιμάσεις
6) Για να μην νιώσει ότι πας να την διορθώσεις και κλειστεί ψυχολογικά φρόντισε να την χαλαρώσεις πρώτα, δείχνοντας ότι θέλεις και εσυ να γίνεις καλύτερος. Ρώτα την πώς βλέπει την αγκαλιά σου, αν νιώθει ότι υπάρχει κάτι που θα την έκανε να αισθανθεί πιο άνετα στον τρόπο που χορεύετε. Αν έχει μια στοιχειώδη ευγένεια αφού σου απαντήσει θα κάνει την ίδια ερώτηση. Αν δεν την κάνει και δεν σου αρέσει να χορεύεις με αυτόν τον τρόπο απλά μην την ξαναχορέψεις. Με αυτόν τον τρόπο και θα μάθεις πολλά για τον τρόπο που χορεύεις και θα την έχεις χαλαρώσει.
7)Αν ζητήσεις από μια ντάμα να χορέψετε και σου πει όχι, μην πας να ζητήσεις επι τόπου την διπλανή της. Ακόμα και αν θέλει θα αισθανθεί "δεύτερη".
8) Θα συμφωνήσω με το 6ο αίτημα της ανώνυμης... ΔΑΓΚΩΤΟ :-)
μου αρεσαν πολυ τα 4. και 6. της ανωνυμης νταμας παραπανω
Πολύ σωστά όλα αυτά που έχουν γραφτεί πιο πάνω.Θα ήθελα να παρουσιάσω και μια άσχημη συμπεριφορά που παρατηρείτε στο χώρο αυτό με αποτελεσμα να έχουν ακουστεί πολλά παράπονα από τον γυναικείο πληθυσμό.Αφορά το σνομπάρισμα που εισπράτουν οι ντάμες, όταν δεν ανταποκριθούν θετικά στα ερωτικά καλέσματα κάποιων καβαλιέρων. Δυστηχώς υπάρχει και αυτή η κατηγορία αντρών που αν δεν τους ........... δεν σε χορεύουν και ψάχνονται στην επόμενη. Θεωρώ ότι είναι απόλυτα λογικό να υπάρχει το φλερτ ,το ερωτικό στοιχείο,τα συναισθήμα ,μια και το ΤΑΓΚΟ είναι τόσο ερωτικός χορός,αλλά θεωρώ απαράδεκτη τη στάση αυτή. Επίσης απαράδεκτη είναι η συμπεριφορά του καβαλιέρου που με τη γλώσσα του σώματος προσβάλει τη ντάμα του και βγάζει όλη την ψυχωτική συμπεριφορά του πάνω σε αυτή βρίσκοντας σαν πάτημα το χορό.Καλό είναι να μάθουμε να σεβόμαστε τους εαυτούς μας αλλά και αυτούς που χορεύουμε μαζί τους άντρα η γυναίκα.
η ανωνυμη 1 τα λεει τελεια.χρυσοστομη συμφωνω σε ολα εκτος απο την τσιχλα.φανταζεσαι πανω στην ενταση του χορου να εχεις και το χλατσα χλουτσα???δε λεει........
Η ανώνυμη 1 τα είπε εξαιρετικά. Θα μπορούσα να γράψω 100 'συμφωνώ' για κάθε πρόταση που γράφει. Αλλά διαφωνώ σε 1 σημείο:
"αν συνοδεύεται να τη ζητήσει από το συνοδό της".
Εγώ δε θα το έκανα αυτό, γιατί πιστεύω ότι οι γυναίκες πλέον είναι ελεύθερες, ισότιμες κλπ κλπ κι όχι κτήμα του αντρός κλπ κλπ ...
Τέλος με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να θυμήσω μια διαδεδομένη ατάκα περί του tango: "Ο καθένας χορεύει αυτό που είναι. Το χαρακτήρα του βγάζει στο χορό". (μακάρι να άλλαζαν αλλά σε μη παιδική ηλικία δεν έιναι πλέον εφικτό).
Γι αυτό πάντα έλεγα ότι έχουν μεγάλη ευθύνη οι ντάμες να τα λένε όλα αυτά συνέχεια και συνέχεια, έντονα ή μη, μπας και καταλάβουν οι καβαλιέροι τίποτα.
Συγγνώμη που ήμουν λίγο εκτός θέματος (αλλά περί αυτού), αλλά το έκανα για να σας ενθαρρύνω να πείτε κι άλλα.
kalispera sumfvnv sta perisotera kai sebomai oles tis apopseis alla kata emena......uparxoun kai psonia dames....ERVTISI? amanda sto 3 sou...an lene oxi se ena kavaliero?????πως θα χωρεψει τι μισες?????.exv paei se milonges kai den exei dames.........ti kaneis meta??....παντα σεβασμος προς την νταμα...αλλα το κουμαντο ειναι στο καβαλιερο..πως να το κανουμε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μη βαριεται να χορευει και το κανει απο αγγαρεια και υποχρεωση, γιατι η ενεργεια αυτη περναει στη νταμα και αισθανεται και αυτη ασχημα. Να μην την πεφτει και να μην ειναι γλοιωδης. Αντεχω να μου την πεφτουν αν ειναι εξυπνα ή με χιουμορ, αν ειναι με γλιτσα ομως, μπαινει μαυρη λιστα για παντα. Να μη με τραβολογανε τσαλαπατανε γιατι εχουν το μυαλο τους να μου την πεσουνε, ή να τελειωνει ο χορος, ή να κανουν φιγουρες. Να μην προσποιουνται οτι δεν υπαρχεις αναμεσα στα κομματια. Να μην προσπαθουν σωνει και ντε να μου κανουν βολκαδες ενα ξκινησα πριν δυο μηνες το τανγκο. Να μην προεξεχει ο καβαλος αντι για το πανω μερος του σωματος οταν σε περπατανε γιατι εχουμε μοιραιες αναποφευκτες τριβες σε εκεινο το σημειο περα απο το οτι χαλαει ο αξονας κτλ κτλ. Να μην βριζουνε αλλους καβαλιεουρς δασκαλους ή νταμες πριν κατα τη διαρκεια ή μετα το χορο. Να μην προσπαθει σωνει και ντε με το κεφαλι του να βρει το κεφαλι μας στην κλειστη αγκαλια και να γερνει πανω μας πιεζοντας το μαγουλο του!! οσοι εχουν λιπαροττηα στο προσωπο ας κανουν κατι για αυτο οταν ακουμπανε τα κεφαλια ειναι μπλιαχ. Η φιλοφρονηση ειναι ωραια, η κολακεια οχι!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εχουν μουσικοτητα, και ας είναι το μονο που κανουν ενα ωραιο περπατημα με μια ωραια αγκαλια.
Όλα τα προαναφερθέν καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβασμόςστον εαυτό μας πρώτα και μετά στους άλλους.όπως σε κάθε κυνονική επαφή.