Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Γιατί ξεκινήσατε tango?

Το tango ειναι ένας χορός που ελκύει άτομα με διαφορετικά ενδιαφέρονται , απο ετερόκλητους χώρους. Εχει μεγάλο ενδιαφέρον ο λόγος για τον οποίο ο καθένας ξεκίνησε να χορεύει, γιαυτό και εμείς ρωτήσαμε μαθητές να μας πούν. Η λίστα αυτή με τις απαντήσεις θα ενημερώνεται συνεχώς, γιαυτό μείνετε συντονισμένοι!

Πως ξεκινήσατε να χορεύετε tango.Τι σας τράβηξε αρχικά σε αυτόν τον χορό?


-->
* Ξεκινησα να χορευω γιατι μου άρεσε ο ρυθμος του τανγκο
Είναι εντυπωσιακο ποσα πραγματα μαθαινεις για τον ευατο σου, για το σωμα σου, για το τροπο συμπεριφοράς στον χορό, ο οποιος δεν διαφερει από την καθημερινή ζωή.
Οι ΦΔ είναι εξαιρετικοί! Πολύ μεταδοτικοί, με ορεξη και επιμονή μεχρι ο μαθητης να κατανοησει την κίνηση. Δεν επαναπαυονται στις γνωσεις που ήδη έχουν. Εχουν άριστη κατάρτιση των κινήσεων και μπορούν να σου αναλυσουν και την πιο μικρή λεπτομέρεια της κίνησης!!
Ε. Κ.


-->
* Ξεκινησα να χορευω γιατι εψαχνα μετά το μπαλέτο εναν χορό που με εκφράζει και τον βρήκα.Ο χορός για μένα ειναι τρόπος έκφρασης.
Το μάθημα των ΦΔ ειναι μεθοδικό και διασκεδαστικο
Ν.Μ


-->
* Ηθελα πάντα να χορευω. Πιστεύω ότι το τανγκο ταιριάζει στον χαρακτηρα μου ή μάλλον καλύτερα ότι το τάνγκο μπορεί να βγάλει προς τα έξω κάποια στοιχεία του χαρακτήρα μου. Το τάνγκο είναι επίσης μια μορφή επικοινωνίας χωρίς λόγια και πάντα με ενδιέφερε αυτό το κομμάτι. Επίσης θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή μορφή άσκησης και μου αρέσει η μουσική τάνγκο.
θεωρώ ότι η αύρα και η χημεία με τους δασκάλους και τους συνχορευτές, είναι πολύ συμαντική
Τα μαθηματα είναι τέλεια και συναρπαστικά...μόνο που μας λείπουν καβαλιέροι.!!..
Ε.Φ.


-->
* Μου άρεσε η μουσικη και η ιδεα του tangovals και ηθελα να μαθω να τα χορευω. Πλεον θελω να γινω πιο ελευθερος στις κινησεις μου στον χορό και να τον νιώθω καλυτερα.
Η Φρυνη κ ο Δημητρης αγαπανε τον χορο και αυτο που κανουν πραγματικα....δεν περιοριζουν το μαθημα τους σε σταδια-μορφες-επιπεδα-βηματα και προσπαθουν να μεταδωσουν στους μαθητες την ουσια κ το feeling ενος δυσκολου χορου ,προσαρμοζονται παντα στις απαιτησεις του καθενος. Γνωριζουν τους μαθητες και ειναι καλη κ ευχαριστη παρεα....δεν χρειαζεσαι περισσοτερα απο αυτα!!!
Γ.Π


-->* Αρχικά μου άρεσε η μουσική μόνο, και να βλέπω να χορεύουν. αργότερα με τράβηξαν με το ζόρι στην πίστα σε μία από τις μιλόνγκας σας, είδα ότι δεν είναι και τόσο τρομερό, αλλά όμορφο και απλό και γλυκάθηκα.. ;)
Το μάθημα των Φρύνη και Δημήτρη με εμπνέει!!
Τ.Τ
-->
* ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΧΟΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΚΥΡΙΩΣ Ο ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΒΕΒΑΙΑ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΜΙΑΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΙΚΟ ΤΑΝΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΧΟΡΟ. ΜΕ ΗΡΕΜΟΥΣΕ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΟΥ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΟΠΟΥ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ!! ΠΑΡΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΚΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ. ΕΚΤΙΜΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΦΕΙΔΩ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΕΣΕΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΥΤΟΥ.
Χ.Τ



* Γενικά μου αρέσει η μουσική απο τις χώρες της Ν. Αμερικής και την Κουβα, αλλά με χαλάει το πως χορεύουν τα latin στην Ελλάδα. Για το tango επειδή είναι δύσκολο να καταλάβεις, όταν είσαι άσχετος, τι ακριβώς συμβαίνει, άρα και να σε χαλάσει κάτι, μου άρεσε σαν ιδέα το να μάθω να χορεύω. Οι καταλύτες όμως στο να αρχίσω μαθήματα ήταν οι φίλοι μου,-που ήδη πήγαιναν στην σχολή- ο Σ. και η Κ. με την θετικη τους ενέργεια !
Μου αρέσει το μάθημα στην σχολή, είναι το στιλ μου, δεν μαθαίνω βήματα, πολύ βασικό για μενα :), είμαι και λίγο ξεχασιάρα. Να είχε και λίγους ακόμα καβαλιέρους, αλλά τι να πεις, δύσκολοι καιροί για ντάμες !!!
Ε.Λ.


*Ξεκίνησα Tango γιατί θαύμαζα πάντα τον χορό αυτό και μου άρεσε η μουσική, το σκέφτηκα επίσης σαν εναλλακτική λύση αερόβιας γυμναστικής και διασκέδασης ταυτόχρονα. Από τότε που άρχισα να μαθαίνω τί είναι το Tango, κατάλαβα ότι είναι πολλά περισσότερα από βήματα ενός ζευγαριού που ακολουθούν τον ρυθμό της μουσικής. Όσο γνωρίζω το Tango με κερδίζει και περισσότερο.
Σ΄αυτό έχουν συμβάλλει αναμφισβήτητα και οι Δασκάλοι μου Δημήτρης- Φρύνη, που πέραν των απολύτως απαραίτητων που θα δίσκασκαν πιθανώς πολλοί χοροδιδάσκαλοι (τεχνικές, ασκήσεις), φροντίζουν να σου μεταδώσουν τα στοιχεία εκείνα του Tango που το κάνουν να διαφέρει από τους υπόλοιπους χορούς.
Μέσα από τις δικές τους εμπειρίες και την αγάπη τους για το Tango, συνδυάζουν την σοβαρότητα και το χιούμορ, την απλότητα και την υπερβολή, και τα αναγάγουν σε τακτικές διδασκαλίας, μετατρέποντας το μάθημα σε συναναστροφή!
Με περίσσια ευγένεια και σεβασμό προς το μαθητή τους, αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την προσπαθεια του, μένοντας με επιμέλεια δίπλα του για να του μεταδώσουν την επόμενη κίνηση. Στο μάθημα των Φρύνη και Δημήτρη, ο κάθε μαθητής είναι ιδιαίτερος, όπως ιδιαίτερος είναι και ο τρόπος που ανταποκρίνονται οι ίδιοι στις απαιτήσεις του κάθε μαθητή. Οι ίδιοι, έχοντας υιοθετήσει τις ευγενείς πτυχές του Tango, όπως φαίνεται και στην ζωή τους, βρίσκονται να είναι πραγματικά Άξιοι Δάσκαλοι αυτού του χορού.
A.Γ

*Γιατί είμαι ένας άνθρωπος με πάθος και μου αρέσει να εκφράζω τα συναισθήματα μου με άτομα που μου προκαλούν συναισθήματα την ώρα που χορεύω.. μια και είναι ένας από τους ελάχιστους χορούς που σε φέρνει πολύ κοντά με το άλλο φύλο και ανεξαρτήτως σχέσης σου προκαλεί συναισθήματα.
Π.Γ


2 σχόλια:

  1. Αν μου έλεγε κάποιος πριν λίγο καιρό οτι κάποτε θα χόρευα και θα άκουγα tango, θα έλεγα ότι απλως δεν με ξέρει μιας και ο αθλητισμός δεν μου είχε αφήσει χρόνο για άλλα ενδιαφέροντα. Πήγα στο πρώτο μάθημα γιατί μου το ζήτησε η Μιμή. Θυμάμαι οτι της είχα πεί τότε..."δεν κάνω εγώ γι' αυτά".Πήγα όμως... και έκανα τα πρώτα βήματα που δεν μπορώ να πω ότι με συγκίνησαν. Όταν όμως σιγά σιγά αρχίσαμε να εξερευνούμε τον αγνωστο κόσμο τού tango, το χορό αλλά και τη μουσική του και την κοινωνική του διάσταση, όταν καταφέραμε να χορέψουμε έναν χορό απλά χορίς προσχεδιαμένα βήματα και με άγνωστους παρτενέρ, όταν διαπιστώσαμε πόσο εύκολη και πόσο ευχάριστη είναι η επαφή με ανθρώπους που έχουν το tango στη καρδιά τους, ομολογώ οτι τα συναισθήματα ήταν πολύ έντονα και για τους δύο. Από τότε το tango μπήκε στη ζωή μας και ελπίζω να μείνει για πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ diakxr, ως συνήθως εκείνοι που λένε "εγώ δεν κάνω για αυτά" είναι και εκείνοι που το λατρεύουν περισσότερο.Το tango απο πάντα σημάδευε με αλάθητη ακρίβεια την καρδιά όλων εκείνων που "δεν το χουν" 'οπως τους έχουν πείσει οι άλλοι να σκέφτονται για τον ευατό τους.Καλο σας ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή